نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

جنگ سرد فلیک و حمیدزیچ در مونیخ| بازی مدیریت در بایرن!

  • کد خبر: ۶۴۵۲۸
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
جنگ سرد فلیک و حمیدزیچ در مونیخ| بازی مدیریت در بایرن!
دو‌دستگی در باشگاه بایر‌ن‌مونیخ در ماجرای اختلافات «فلیک» و «حمیدزیچ» به اوج خود رسیده، اما بعید است که در این جنگ صالح حمیدزیچ بوسنیایی شکست بخورد و رفتنی شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ اختلافات بین هانسی فلیک و حمیدزیچ، سرمربی و مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ، یکی از دلایلی است که عزم فلیک برای جدایی از بایرن‌مونیخ را جزم کرده است. پس از هفته‌ها درگیری پنهان و آشکار، اکنون همه می‌دانند که یکی از دلایل جدایی فلیک از بایرن‌مونیخ، اختلافاتش با مدیر ورزشی این باشگاه بود. سؤال اساسی برای بایرن‌مونیخ، اما این است که سرمربی این تیم چقدر باید قدرت داشته باشد؟ مسئله‌ای که در آینده هم ممکن است برای باواریایی‌ها مشکل‌ساز شود.
 
در یک روز تابستانی رابرت لواندوفسکی که در خانه اولی‌هوینس، رئیس آن زمان بایرن‌مونیخ، نشسته بود، به او گفت که مدیران بایرن باید با زهاوی، مدیربرنامه جدیدش، صحبت کنند. حدس‌زدن خواسته‌ای که لواندوفسکی داشت، سخت نبود. مهاجم بایرن سعی داشت تا با مدیربرنامه قدرتمند جدیدش به بایرن فشار بیاورد تا اجازه پیوستن به رئال‌مادرید را بگیرد. هوینس بعد‌ها در مصاحبه‌ای گفت که در جواب درخواست لواندوفسکی برای صحبت با مدیربرنامه‌اش پاسخ داده است: باشه. حتما. ملاقات بعدی ما در تاریخ سوم سپتامبر است.

سپس در جواب اعتراض مهاجم لهستانی به این موضوع که در آن زمان دیگر پنجره نقل‌و‌انتقالات بسته شده است، گفت: دقیقا به‌همین‌دلیل! فرقی نمی‌کند چه اتفاقی بیفتد. بایرن‌مونیخ تو را نخواهد فروخت.
این پایان بحث لواندوفسکی و بایرن‌مونیخ بود. لوا باید می‌ماند و هوینس و باواریایی‌ها بار دیگر ثابت کردند که اگر بایرن نخواهد اجازه دهد کسی که با آن‌ها قرارداد دارد باشگاه را ترک کند، پس آن‌ها ماندگارند.
 
حالا و تقریبا ۳ سال پس از آن ماجرا، هانسی فلیک اعلام کرده است که در تابستان قصد جدایی از بایرن‌مونیخ را دارد، هر‌چند سال گذشته با این باشگاه قراردادی امضا کرده است که تا تابستان سال‌۲۰۲۳ اعتبار دارد. در نگاه نخست این موضوع طبیعی به نظر نمی‌رسد. برخلاف همیشه که این بایرن است که اعلام می‌کند یک سرمربی را نمی‌خواهد، این‌بار این سرمربی است که اعلام کرده است بایرن را نمی‌خواهد!

آن‌هم تیمی که با آن‌ها در یک‌سال‌و‌نیم گذشته توانسته است به موفقیت‌های بسیاری برسد! هانسی فلیک در بایرن‌مونیخ از ۸۱ بازی ۶۷ پیروزی، ۷ تساوی و ۷ شکست و ۶ جام قهرمانی به دست آورده است؛ اما با اندکی تعمق بیشتر این موضوع کاملا پذیرفتنی به نظر می‌رسد. با توجه به مورد لواندوفسکی، شاید بتوان گفت که تصمیم فلیک برای باشگاه نیز چندان بد نیست. در این جدایی ۲ لایه مختلف وجود دارد که در هفته‌های گذشته به آن‌ها اشاره شده است.
 
لایه نخست همان اختلاف‌نظر و درگیری‌های مداوم فلیک و حمیدزیچ است. آن‌ها معمولا دیدگاه‌های متفاوتی با یکدیگر داشتند، به‌ویژه درباره خرید بازیکنان جدید یا تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی بایرن. اختلاف بین این دو آن‌قدر بالا گرفت که فلیک حتی یک‌بار به حمیدزیچ توهین کرد و دشنام داد، هر‌چند بعدا عذر خواست. در لایه دوم و مهم‌تر، اما یک سؤال اساسی وجود دارد: سرمربی بایرن چقدر باید قدرت داشته باشد؟

پاسخ به این سؤال بایرنی‌ها را به ۲ گروه تقسیم می‌کند؛ یک‌طرف حمیدزیچ و تأثیری که اولی‌هوینس هنوز هم بر بایرن داشته، قرار دارد و در سوی دیگر فلیک و کارل هاینس رومینیگه، نایب‌رئیس بایرن‌مونیخ که از رویکرد جدید و دادن قدرت‌عمل بیشتر به سرمربی بایرن‌مونیخ حمایت می‌کند. هر‌دو‌طرف ماجرا، دلایل خوبی برای خود دارند؛ اما اوضاع در بایرن‌مونیخ همیشه این‌طور بوده است: گروه اولی‌هوینس همواره پیروز است.


کلوزه هم رفتنی شد

در پی انتشار این خبر بود که کیکر و بیلد گزارش کردند شانس حضور فلیک به‌عنوان جانشین یواخیم لوو در تیم ملی آینده آلمان بسیار زیاد است. البته بیلد این خبر را هم درج کرد که میروسلاو کلوزه، بهترین گل‌زن تمام ادوار جام‌های جهانی و دستیار کنونی فلیک، احتمال دارد مونیخ را ترک کند. آن‌گونه که این نشریه نوشت، کلوزه چهل‌ودو‌ساله که مدرک مربیگری درجه‌یک خود را دریافت کرده است، تا پایان فصل با سرخ‌پوشان قرارداد دارد و تاکنون نیز از طرف باشگاه با وی برای تمدید قرارداد تماس گرفته نشده است. روزنامه معتبر آلمان‌ها احتمال داد کلوزه بعد از ترک مونیخ، یکی از دستیاران فلیک در تیم ملی آلمان شود.


مخالفت بایرن با درخواست جدایی هانسی فلیک

همه این‌ها در حالی است که باشگاه بایرن‌مونیخ عصر دیروز رسماً با جدایی سرمربی خود مخالفت کرد. در بیانیه‌ای که بایرن مونیخ لحظاتی پیش منتشر کرد آمده است: " روز گذشته هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ تقاضای خود برای فسخ قراردادی که تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد را اعلام کرد. هانسی فلیک طی هفته‌های گذشته این درخواست را به هیئت مدیره بایرن‌مونیخ اطلاع داده بود.
 
هانسی فلیک و بایرن مونیخ توافق کرده بودند که تمرکز خود را روی دیدار برابر ولفسبورگ و پس از آن بایرلورکوزن وماینس بگذارند تا تمرکز باشگاه به خاطر این اتفاق از بین نرود. باشگاه بایرن مونیخ این درخواست را رد می‌کند و طبق توافق از قبل انجام شده بعد از دیدار برابر ماینس مذاکرات ادامه خواهد یافت. "
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->